Diamantfest!

I somras så var jag och min husbög mycket i Stockholm och stekte runt på bla. Stureplan. Stockholmsveckan i Visby missade vi tyvärr.. Eftersom att Mikael (husbögen) har varit underklädesmodell för Calvin Klein så blir det väldigt mycket VIP-pass och backstage. Men vem klagar på sådant när man få knulla med hela Sveriges elit? Gratis drinkar och mycket koks. Bra festligheter till bra pris.


Mikael af Rybinski. Här var vi på förferre hos någon mäklare med en månadslön
på cirka 80 000 SEK efter skatt.


Nydragen och väntar på ruset..


Mikaels dyra brillor drog åt sig rejält med män och kameror. Festligt!


Puss /Sofie

Kommentarer
Postat av: silver-klara

den dagen då calvin klein tar in otränade tjockisar som modeller.. mohohoho

2010-12-01 @ 20:26:03
Postat av: Anonym

väldigt vackert hem!

2010-12-14 @ 20:28:22
Postat av: mikael rybinski

hej bruna klara! otränad?? tjockis?? de va äl väldig onödigt? du däremot är en otränad slinka som aldrig får kuk.

2010-12-14 @ 20:29:28
Postat av: Sofie

Hej Silver-Klara 97!

Jag tycker du ska läsa klart inläggen eller läsa dem helt innan du yttrar dig med dina roliga mohohohoh. Han har varit en föredetta. Klara... du skulle vara det porrigaste jag sett inom rektumvärlden om jag fick placera en stilettkniv i ditt anus. Jag skulle dra mitt finger mellan mina ingre blygdläppar och dra den två dagar gamla fittsaften över din mustach och sedan trycka fingrarna så långt ner i din hals att du spyr på dig själv. Ditt jävla offer som har världens smämsta kuk att knulla med. Du är ju fan patetisk. När till och med min senila mormor reagerar så är det kört. hahahahaha bilen har gått sönder

2010-12-14 @ 20:35:56
URL: http://sofienordquist.blogg.se/
Postat av: silver-klara

han är fortfarande för tjock för ett par snygga calvin clein! mohoho

2010-12-16 @ 20:28:56
Postat av: Alida Blygdberg

Hahah vad roligt att det är bilderna från när ni var hos mig... Jag är ju stekare som bor på Stureplan i min takvåning.

2010-12-29 @ 15:08:39
URL: http://exet.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0