Lokal krog

I fredags var det ju party night out för några få i Leksands kommun. Jag var en av dessa lösa personer. Det började med frågesports-kortspels-Ipren-förfest i min lägenhet som ligger på Insjövägen 27B. Det kom två stycken, varav den ena var min personliga chaufför. Vi orkade inte åka taxi igen liksom. Efter en felfri färd till Leksand så befann vi oss så småningom på Norsgatan mitt i centrala Leksand. Hysterin var total när jag klev ur bilen. Men van som jag är spatserade jag bara rakt fram och betalade in mig på Leksandsbaren. Där inne hände följande:



Min bästaste Alida fick jama med Mårtastorgets största DJ.
Nämligen Dj Edward E.



Jag, även igenkänd som Sof, var berusad till sista droppen.
Mina ögon är runda och fina.



Edward E ville ta en kändisbild med mig. Klart man ställer upp!


Alla boys vara bara sååå goa den kvällen!


Jag fick jättemycket och jättefina komplimanger för min
jättefina och jätteglesa sidecut. Nöjd tjej!



Vi träffade en kändis. Han är centrerad i bilden.
Jag gillade hans skäggväxt mycket.



Alida hittade sitt livs kärlek den kvällen.


Alidas hobby är ju bergsklättring. Hon vill alltid visa sina
kunskaper i berusningens sista timmar. Efter detta tog
vi med oss några boys och hade en lång och skön orgie
i min MALM-säng från IKEA. Det var uppskattat. Tyvärr blev
det inga bilder från den.


Puss /Sof

Kommentarer
Postat av: Äveelinaa

okej, har du ingen bild på det ? :P

2010-11-07 @ 22:56:38
URL: http://evehedberg.blogg.se/
Postat av: Äveelinaa

ja det ser jag ju nu, snyggt =)

2010-11-07 @ 23:33:52
URL: http://evehedberg.blogg.se/
Postat av: artan

haha intressant syn på det hela ;D

Tack

2010-11-07 @ 23:37:16
URL: http://artanart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0