Följetång

White trashen är ett faktum. Denna hemska stämpel har slagit sig till ro i min lätt blanka panna. Jag är black. Nada. Siesta. Novo. Kosmos. Imorse vaknade jag med en, vad jag trodde, stabil ekonomi på mitt Swedbankkonto. Men detta skulle senare visa sig vara rena rånet. Efter ett sms från en skuldsatt lillasyster utan anorexia så fick jag betala hennes skuld. Jag lägger ut. Det är bara tvåhundra kronor. Jag har mer än så. Livet är ju fashion. Det obligatoriska kontoutdraget jag alltid gör efter bankomatärendet var som en cykelram mellan benen. Pang!
Den förgiftade och besprutade lilla lappen visade att jag bara hade 29 SEK kvar att leva på. Gråten var inte långt borta och jag tröståt lite lösviktsgodis från golvet i butiken. 29 SEK? Jag åker ju till Norrköping imorgon kväll 21:15. Jag är ensam och övergiven. Så hur detta går får vi se i nästa avsnitt av den nyblivne white trasharen.....



To bo continued.........................................................



PS. Om Ni kan tipsa om kunder i Örebro eller Norrköping så maila mig. Behöver pengar.


Puss /Sof



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0