Massiva Anders




Mannen på bilden känner nog alla igen. Han är känd från tv och tidningar då han en dag äntligen fick utföra sitt nio år långa planerade massmord i Norge. Anders Breivik är hans namn. Jag kallar honom för Massiva Anders. Det passar en nordisk massmördare ganska bra. Anders har det så bra i fängelset. Han behöver inte ens umgås med andra. Lyxlirarn.



Jag skrev om Cornelis Vreeswijks låt Mördar-Anders till en lite mer massmördarvänlig text.
Den här låten kan du nynna på under dina softa dagar på fängelsevåningen du har för dig själv herr Breivik.


"Mördar-Anders det är jag det är jag
Mördar-Anders det är jag det är jag
Mördar-Anders det är jag
Jag ska röka, sova och äta gott idag
Tack vare övriga fångars hat ta mig fan

Jag har mördat runt 86 oskyldiga män 86 oskyldiga män
Jag har mördat runt 86 oskyldiga män 86 oskyldiga män
Jag har mördat runt 86 oskyldiga män
När de är i himmelen
Lär jag träffa dem igen ta mig fan"


Jag hoppas du gillar den Andy. Den är till dig. Du kommer även att få träffa otroligt många muslimer och dylikt i himmelen, då de har en tendens att spränga sig själva och större muslimska folksamlingar i luften. Vi slänger in en till sociopatbild på massiva Anders. 



Det enda positiva jag har att säga om dig Anders, är att du tog ett stort och
lyckat steg den dagen då du rakade bort de två små fittborstarna på vardera sida
av hakan. Du framstår inte som en farlig människa i mina ögon med sådan
skäggväxt. Snarare som en trogen raveare som lever på Ecstasy och har minst
tre olika könssjukdommar.





Det här är vad jag hade att tillägga om förödelsen i Norge. Tack för mig! /Sof

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi hatar dig din bajs!! till: Anders Breivik/ från oss du mördade i sommras...... Kommer du ihåg det elr?? grr...



fuck u Anders(fackan)

2011-11-18 @ 14:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0