Nytt inlägg. I BH:n


Ni kommer väl ihåg min bröstförstoring som jag gjorde själv hemma i mitt gamla badrum? Den blev fett lyckad. Ingreppet skedde då med en slang som jag förde in genom naveln och vidare upp mot vardera bröst. Silikonmängden i brösten bestämde jag via en sprutliknande sak som var kopplad till slangen in i kroppen. Inga ärr eller andra defekter. Nu är det dags för ytterligare ett ingrepp. Och det i samarbete med Dr Skalpell




Här är dem. Specialbeställda från Japan. De skeppades hit med hög säkerhet då jag vill ha hela inlägg när jag har betalat multum för dem. En operation hemifrån är inte helt riskfri. Men jag har fått en bruksanvisning som beskriver i detalj hur jag skall gå till väga för att operera in dessa på säkrast sätt.



Ett utdrag ur bruksanvisningen:

"Börja med att lägga dig ner på rygg. Tvätta snabbt av eventuell smuts från huden under bröstet. Ta skalpellen i ett stadigt grepp mellan valfria fingrar och tryck sedan spetsen genom huden. Dra den snabbt åt sidan. Dock inte för långt. Lagom liksom. Ta två Alvedon 400 mg och greppa samtidigt tag i ett av inläggen. Lyft upp brösthuden och för varsamt in inlägget i kroppen. Torka bort överflödigt blod för att underlätta operationen. När inlägget ligger som det ska kan du be någon kompis att sy ihop det du tidigare skar upp. Det är överkurs att sy sig själv.

Lycka till!
Dr Kim Jong Il
"



Önska mig lycka till babes :-) /Sof

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0