Rörig promenad


Jag klädde mig bekvämt och gav mig ut i Norrköping på en rask promenad. Än så länge har jag inte lärt mig alla gator och gångvägar vilket denna gång resulterade i att jag hamnade mitt i studenternas revir. De var överallt med sina fula, illaluktande overaller i olika färger. En viss panik infann sig i mitt sinne och jag började öka gångtakten ytterligare. Vart skulle jag ta vägen? Eftersom studenterna gärna går i bredd så räckte trottoaren inte till och jag fick gå bakom dem och skämmas tills kvarteret tog slut innan jag vek av mot en folktom gata. Nästa gång väljer jag en annan väg. En outbildad och overallfri gata.





Här är ett exempel på en riktigt äcklig studentoverall. Jag förstår inte hur de kan visa sig i dessa trasor.
Jag skäms när jag möter dem på stan. Not fashion!



Urk /Sof

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0