Laddar inför årets kväll imorgon!

Du kan säga vad du vill om fest, men ingenting slår årets Drömkväll här i Leksands enda arena, Tegera arena.
Byggnaden fylls till majoriteten av förväntansfulla Clas Ohlson-arbetare, en skvätt handels folk och även en och en annan arbetslös faktiskt. Alla har vi något gemensamt: Drömmen om en lyckad kväll. 
Jag och girlzen har laddat sen i Augusti inför denna tillställning som äger rum i morgon. Jag har beställt byxor från Kina med handvävt tyg i. Pappa betalar. Han har även beställt limousin som vi ska få åka från Brandmannen till Tegera arena. Alla kommer bli asavis. Hehehe okej.



Örhängen i guld och min första Chanel-kavaj. Här var jag dock på
Lucky House (Även kallat Goldie.) Där har de tyvärr ingen dresscode.
De släpper in folk hur fan de än ser ut. Asäckliga socialfall. Usch!


Ladda! Puss /Sof

Kommentarer
Postat av: amelia

Din kommentar på pows blogg var svinig och onödig. Om jag hade varit elak hade jag skrivit att du var för ful för ditt eget bästa, men jag är ju snäll så ;)

2011-02-07 @ 15:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0