VINNARE: Sol Anna Alida Fröyen, Älvudden.

"Alida Blygdberg om Goodiebag-tävling!:
Min favoritfrukt är bananen, då den är har bäst form och omkrets till min slidmynning. Vinner jag nu?"


Med denna nästintill ultimata motivering, vinner nu denna dam goodiebagen från gårdagens blogg-tävling. Jag ringde upp henne vid lunchtid idag och gratulerade till vinsten. Hon vill hälsa tack till sin familj, alla hennes klasskompisar och sist men inte minst Jesus. Vi gratulerar återigen Alida Fröyen till denna bragd och giver även ut två exklusiva bilder på denna unga skönhet. Njudt!


Alidas intressen är mode, inriktat på skor.


Alida Fröyen har sedan barnsben varit modeintresserad.
"Min dröm är att få livnära mig på det i framtiden." säger hon
och slänger lite lätt med sitt sönderblekta hår.



Till Er som ej vann denna gång. Det kommer fler tävlingar! Var bara på hugget.

Puss /Sof

Kommentarer
Postat av: Alida Blygdberg

Åååh min snygga outfit <3<3<3<3 Jag väntar med spänning på min goodiebag!

2011-02-07 @ 23:14:52
URL: http://exet.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0