Roddare med eller utan båt


Idag var startskottet för Rönnäs roddarlag och våran båt Rônnskôlla. Träningskläderna av bästa sort drogs på och svetten rann innan jag ens hunnit äntra båten. Dock blev det ingen rodd den här gången. Alla fick återigen skriva i sina namn och telefonnummer i den årliga roddboken. Lite taktiksnack. Mer svett. Sen åkte alla hem till sig igen. Nästa träning är på onsdag. Jag hoppas fan att fler kommer då. Fetton. 



Det här är min träningsoutfit. Den kan beskrivas som enkel med en diskret färgklick. Jag tycker även
att byxorna har en behaglig passform.



Här är alla träningstider inklusive tävlingsdatumet. Pappa har gjort fint med handskrift :-)



Anders cyklade Tour de France hem från träningen.



Båt /sof

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0