40 kubik vôd

Det är sen gammalt att hugga sig till behag. Värmen kommer inte gratis. Jag bor i ett exemplariskt renoveringsobjekt i Rönnäs, 1 mil utanför lilla London. Vi har en vedpanna med temperaturmätare i källaren, där det också kan regna in stora mängder vatten om inte pappa fixar. Våren är tiden då Kåke* tar traktorn och kör hem våran vôd*. Hela och kvistade trädstammar. Riktiga phallosföremål. 40 kubik varje gång. Det är nu dags för mig att äta några stärkande skivor stekt grisblod med lingonsylt för att sedan bege mig ut till sågen/klyven för lite svettigt arbete. Jag och pappa. 



Skogshuggarskjortan är ett måste när jag sågar vôd. Den börjar dock bli aningens trång över tuttarna.
Jag måste sy ut den när jag har gjort min bröstförstoring. To be countined................


* = Vôd - ved, virke
Kåke - byns bonde



Puss /Sof

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0