Kommer du ihåg negern i Robinson 2000?


Den här sköna snubben som deltog i Robinson 2000 har jag träffat. Jag har pratat med honom. Rört vid hans mörka hand. Det var en stor dag. Han var på beök i Ullvi skola där jag utbildade mig vid den tiden. Jag fick hans autograf. Alla fick hans autograf, men jag undrar hur många som ramade in den lika omsorgsfullt som jag gjorde? Jag placerade även en liten bild på Buba från tidningen OKEJ nere i högra hörnet av tavlan. Skönaste gluggen.



Fann denna i en låda när jag rensade förrådet i ladan igår. Jag sparade den. Den
kommer att bli värd flera tusen kronor om några år. Då ska jag vaska för Buba och
hans sköna glugg. 



Buba och Dr Alban har slående likheter. Kan Ni se dem? Jag tror att det är
samma människa. Om inte så borde de börja umgås så Alban kan fixa Bubas
glugg.



Puss /Sof

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Är det hunden som heter Dr alban? ;)

2011-05-21 @ 14:08:17
URL: http://minitjejens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0