0R0

Ni vet när en oro moler i hela thorax-området och spyan ligger och lurar i strupen? Eller när hjärtat slår så hårt att man kan se thorax röra sig om man fäller ned blicken? Exakt så trevligt har jag det för tillfället. Varför vet jag ej.

Jag vill inte bli för Carpe diem-djup här på min blogg. Det är otrevligt och blir totalt ointressant efter endast tre stycken havsdjupa inlägg om livets negativa dippar. Allt för många som bloggar vill gärna dela med sig lite för mycket av sina privatliv. Och underliv.


En dag klickade jag runt på olika bloggar och skummade igenom vad de hade ätit för rolig maträtt dagen till ära och dagens outfit. Plötsligt såg jag ordet slida uppenbara sig. Jag frös till och släppte precis allt. Det kan inte vara sant, tänkte jag.
Jo, det var sant. Tjejen som hade bloggen, som inte var så stor som tur var, beskrev i ett inlägg att hennes slida hade rikliga flytningar som luktade "rutten fisk". Nu sökte hon kanske hjälp eller uppmärksamhet. Hon ville uppenbarligen att någon skulle hjälpa henne med hennes slida. Kanske hade hon en inre önskan om att någon indiekille kunde skriva en låt som skulle göra fittan fri från odören och fittsafterna. Och hur det gick med fiskfittan får vi nog aldrig veta.

Nu var det berättat och jag ska återigen försöka att somna. Det är svårt med tendens till hjärtinfarkt och krampanfall. Livet är inte en dans på rosor och bättre kan man må. Jag önskar Er en behaglig natt. God natt!

PS. Gud, låt mig drömma något roligt och trevligt i natt. Tack på förhand!


Foto: Jag
Modell: Jag
Smink: Jag
Halsduk: Min
Idé: Min


/Sofie





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0