Helgernas helg med fokus på det kvinnliga könet.

Ännu en helg är kommen i mitt liv. Denna helg börjar nu och slutar på måndag morgon. Precis som det alltid har varit på helgfronten. Kort och koncist. 48 timmar konstant ledighet och inga måsten.

Vad har jag att bjuda på denna helg? Jo, dubbelt upp med lyxdricka i form av Pepsi MAX och den tjejigaste tjejtidningen i tjejhyllan: Veckorevyn. Detta är första gången i mitt 23-åriga tjejliv som jag köpt mig denna tidning. Jag ska vara helt ärlig och avslöja att jag köpte den mest på grund av den medföljande mascaran. Min är torr.




Jag dricker inte alkohol just nu så det får bli Pepsi MAX på festligheten i morgon, som kommer att bli hemma hos Skillingdal och hennes sambo. Nej, jag är inte gravid (usch) men jag avgiftar min arma kropp. Den lille, lille kroppen. Jag festar på aspartam och andra tillsatsämnen istället. 

Och på höstlovet anländer jag till Lekke town. Jag hoppas Vi träffas där och då. 

Puss /Kent


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0