Finding you was way to easy

Jag har de senaste dygnen fått två reaktioner här på bloggen från en, troligtvis påtänd (MDPV?), varelse. Ett ting som reagerar över min fobi angående förlossningar och graviditeter i ett äldre, lite hastigt skrivet, inlägg. Hen blev missnöjd med mitt svar på tal vid reaktionen. Detta genererade i ytterligare en kommentar. Reaktioner är underbart och det är 99% av anledningen till att jag bloggar. Tack för att sånna som Du finns! Ni giver mycket. På alla sätt.




Efter att ha kollat upp IP-adressen så borde människan befinna sig här (se bild ovan). Eller så är det en slug jävel som sitter och tattar på andras behörigheter. Det skulle inte förvåna mig.


Kram och kyss och hjärtligt tack sen
Sofie Nordquist

Kommentarer
Postat av: Cliff Barnes

Skall jag slå'n åt dig?

Svar: Nej, men bjud gärna på kaffe. Klockan är redan över elva.
Sofie

2013-08-29 @ 11:32:35
Postat av: Lucky Strike

Jag kan inte hjälpa det, men jag blir lite upphetsad när folk kollar upp andras ip adresser, att det sedan blev en bild från google gör det bara ännu mer hetare.

Är svag för spiondraman.

Hoppas du tar den jäveln Sofie, helst när han sitter och kollar "på spåret" en fredag kväll med sina jävla ostbågar i näven.

Sparka in dörren bara! :)


Svar: Hej Mriss Lycky!Vad kul att jag kan kåta upp Dig ed några enkla knapptryck. Är inte Internet förunderligt? Jag försökte även kolla upp den IP-adress som Du, Lucky Strike, påstås stå under. Men utan större resultat. Får enbart upp en skog från ovan. Jag har kollat på den klagande människas adress, så om ej skärpning vidtas så blir det obehaglig post i form av b la mjältbrand. Och en årsprenumeration av Bamse-tidningen:

Kyss
Sofie

2013-08-29 @ 15:05:39
Postat av: Lucky Strike

Skicka tidningen till mig istället.

Bamse är bra.

Kram

Svar: Jag kirrar allt vad gäller beställning, men betalningen får du stå för själv. Så jävla roligt tycker jag inte det är att skicka hem helårsprenumerationer på Bamse till främmande människor. Icke.
Sofie

2013-08-30 @ 01:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0