Projektet

Jag kommer imorgon att starta ett projekt utan dess like. ("like" går ej att trycka på här.) Vi kan kalla det för Projektet. Kort och gott. Jag vill inte skapa någon hysteri genom att addera en massa siffror och X efter ordet. Då kan folk tro att jag jobbar helger och kvällar på NASA och att jag kommer pyssla med deras abstrakta galenskaper den kommande tiden. Och så är det inte. I helvete heller.

Mitt projekt går ut på att jag ska.............................................................köpa ett halvårskort på Friskis & svettis. Här i Norrköping.
När tid finnes (och den är ju överflödig i mitt singularliv) kommer jag att utöva någon slags fysisk aktivitet i deras lokaler. De fysiska passen är självklart ledarledda då min egna initiativförmåga till alla slags aktiviteter knappt räcker till att tillaga ett enkelt paket nudlar med. Jag behöver en ledare. En vägskylt som visar mig målet.

Måtte detta visa resultat efter en tids utövning. Och gör det inte det så klipper jag sönder halvårskortet och äter upp delarna tillsammans med min dagliga morgonfil. Sedan flyttar jag till Amerikat och blir ett trailer trash. Jag köper en schäffer, knullar fram och föder fem ungar med malnutrition vars fader är en tvättäkta redneck som lider av extrem bukfetma. Hela familjen kommer att plågas till döds av hjärt -och kärlsjukdomar. Mer majonäs på det.

Antingen eller. Jag måste försöka finna en plan som funkar för framtiden. 50/50. Håll tummarna för det Du vill ska bli mitt öde.


 
Det här...............................................................


..............eller det här. 


Puss igen

Kommentarer
Postat av: Bella

hahahaha YOU GO GIRL! ÄLSKAR DIN BLOGG SOFIE! Den enda jag följer!

Svar: Hej Bella!Jag på redaktionen blev glad av denna kommentar. Du är en bra tjej! Jag gillar dig.
Kramar!!
Sofie

2013-01-23 @ 17:15:08
Postat av: Anna Rylander

Fasiken va kul för dig Sofie att du ska köpa gymkort!!!! Jag LOVAR att du kommer se resultat inom kort!!! Du kommer att klara det! Det vet jag ;) måste även försöka hitta en helg snart när jag kan komma och hälsa på dig <3 :)

Svar: Ja, visst är det festligt Anna? :-D Nu ska jag bli fit. Fit as fuck!! Du är så välkommen ner hit till mig. Vi kan prata om allt som händer i livet just nu. Det är en hel del. Du är fin! Kram
Sofie

2013-01-23 @ 18:01:33
Postat av: lizn

Du är min idol utan dess like.

Svar: Dubbelmoral ser jag.
Sofie

2013-01-28 @ 18:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0