Same old fucking thing

Helger är så innihelvete jävla värdelösa. Ledighetens lilla tid. Carpe diem-dagarna som helst av allt skall tillbringas tillsammans med barn+sambo. Man ska ha fredagsmys med chips, dipp och Coca Cola. Går det någon film på tv-apparaten då? Ja, det gör det säkerligen. Med största sannolikhet en romantisk komedi på TV4 som allt för ofta avbryts av reklampauserna. Kanske hinner man med lite penetrering under reklamen?

Mannen spottar sig i handen, applicerar den kalla och skummiga saliven lite halvt inuti kvinnans vaginos och för sedan in den erigerade penisen i henne. Skynda! Det är bråttom, reklamen varar inte i all evig framtid (även om man kan tro det ibland). In, ut, in, ut. Sådär ja, ut, sprut, torka. Klart. Fredagssexet är avklarat för denna vecka och båda parterna kan nu njuta fullt ut till filmen. Barnen har redan sovit i två timmar och de stora chipsen är sedan länge slut. Nu återstår enbart det där jävla smulet i botten som ej går att dippa utan att få dippklet på fingrarna. Nu jävlar är det helg mina medmänniskor.


 

Jag har rivstartat helgen här i min lilla etta. Fredagen till ära har jag på ett sexigt sätt dragit på min mina nylonstrumpbyxor och sedan fört in mina nylonbeklädda fötter (i strl. 35) i de svårgådda, svarta klackskorna.
I en timmes tid har jag nu gått runt och minglat med mig själv. Ställt artighetsfrågor framför spegeln och druckit mingelchampange ur det osynliga glaset.

- Men vilka snygga ben jag får i de här skorna! Verkligen!
- Jag det får jag verkligen.
- Känner jag mig själv?
- Jag tror inte det.
- Då tycker jag att jag lär känna mig själv. Ska jag knulla?
- Okej.

Jag önskar Er alla en fin helg. Tack för att ni läser skiten jag skriver under denna http-adress.

Hånglar upp Dig mot väggen och klär av Dig samtidigt
//Sofie Sten Frisk Nordquist

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag följer med stort intresse allt som skrivs under denna http-adress, mellan fredagspenetreringarna förstås!

Svar: Hej Linnea! Jag hoppas att du är nöjd. Mellan penetreringarna förstås. Krampkram!
Sofie

2013-01-25 @ 19:47:53
URL: http://www.spelinnea.wordpress.com
Postat av: Banana

Hej Sofie!
Vill du ta en fika med mig en dag? Jag bor förvisso i Sjöbo i skåneland men vad gör det:-) Hoppas du har en fantastiskt fin kväll:-)

Kram på dig
Hans

Svar: Höj Hasse!Vem är du då? Jag fikar inte med folk utan identitet, tyvärr.
Kramp på dig!
Sofie
Sofie

2013-01-25 @ 23:24:10
Postat av: Hans

Det har jag absolut stor förståelse för:-) kan jag skicka på FB?
Kram
Hans

Svar: Visst kan du göra det. Sofie
Sofie

2013-01-27 @ 17:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0