Konversera mera

I mitt senaste inlägg, där jag tyckte till om nätdejting, lovade jag några exempel på konversationer som kan uppstå i chatten. Jag printscreenar dem allihopa när jag anser att de behövs dokumenteras och sparas i min Dropbox. Ibland skickar jag dem vidare till en god vän, ibland har jag dem för mig själv. 

Det jag förundras mest över är alla jävla frågor som folk ställer. Man kan verkligen inte förutspå någonting, vilket i sig är lite charmigt. Den vanligaste frågan som jag har fått är "Vad gör gör du på fritiden?". Jag vet aldrig vad jag ska svara på det då jag aldrig gör någonting.

Jag: Väntar.
Han: Väntar? På vad?
Jag: Ja, på att livet ska ta slut.

Sen dör liksom konversationen ganska plötsligt. Trist.

Här nedan har jag valt att publicera tre av mina favoriter:
 








Sådär ja, nu har Ni så Ni tiger. Jag går väl och lägger mig igen då jag inte har något eller ngåon att dela min tomma tid med här hemma. Värmer vetekudden i ugnen på 175 C. Jag tittar på. Processen tar ungefär 20 minuter från att ugnen har nått rätt temperatur. Sedan plockar jag ut den varma vetekudden och bringar den till min säng. Där lägger vi oss och lämnar dagen. Den värmer mina fötter och jag säger god natt.

Inget svar. 

Fy fan vad jag är trött på tystnaden. Fuck you och god natt alla friska människor.
Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0