Breaking bad - jag är totalsåld påt'

Jag har nyligen sett klart avsnitt 8 i sista säsongen av succéserien Breaking Bad. Nu återstår endast åtta avsnitt innan allting är slut. Förevigt. Finito. MEN det som suger mer kuk än vad jag själv gör när jag är kåt, är att en slyna, på ett populärt socialt medie, redan "spoilat" slutet av serien i en dåligt formulerad statusuppdatering. Bitch. Så jag vet redan hur allt slutar, men det hindrar mig icke från att njuta till max av underhållningen.

Åtta avsnitt kvar. De skall avnjutas i en grannkommun söderut ungefär fyra mil från mitt ursprungliga hem. Det kommer att pullas upp till myz med tevatten, spetstrosor, Ben & Jerry's och nyrakade armhålor. När jag lagt mig tillrätta i sovmöbeln tar jag fram min Carmex-burk och börjar, på ett sexigt sätt, att arbeta med höger pekfinger i läppbalsamet. När det mjuknat gräver jag ur en rejäl klick av den kylande salvan och placerar den på mitt venusberg med tillhörande klitoris. 

-Njuuuuuudt! säger jag högt och trycker på play-knappen. 

En isande känsla går genom kropp och missbildad snopp. Nu börjar det! Lipton's vaniljte sugs friskt in i min käft och jag stönar hejdlöst när den svindyra glassen kommer i kontakt med mina smaklökar. Pengar smakar ljuvligt tillsammans med karaktärerna i Breaking Bad. Vilket gäng! Vilket team! Jag ser fram emot morgondagen då detta kommer att bli verklighet. 

Och mamma, du känner mig. Ta allt med ett kryddmått salt och låt det jäsa under bakduk i ca. 30 minuter. 



"Är det där Mr White?" tänker Du säkert nu. Nej, det är bara jag iförd min pappas urtvättade herrtrosor, golstrumpor, mina loafers inköpta på Röda korset i Djurås samt en finfin skjorta från samma butik. Jag ÄR Heisenberg. Jag ÄR Mr White himself. But I live in Rônns. 


Remember my name
Sofie Heisenquist, the chef
 
 

Kommentarer
Postat av: SpeLinnea - Världen genom fyrkantiga ögon

Vad är det för rutten sopa som avslöjade slutet?

Svar: En bitch ej värd att nämnas vid sitt namn.
Sofie

2013-11-13 @ 12:30:46
URL: http://www.spelinnea.wordpress.com
Postat av: Lucky

Jag tror jag är rädd för Sofie :(

Svar: Motivera ditt svar!
Sofie

2013-11-14 @ 13:01:57
Postat av: Lucky

Nej, jag torr runkar hellre till biltemas höst katalog.

Svar: Och särskriver. Som vanligt.
Sofie

2013-11-18 @ 20:47:16
Postat av: Suss ( fd grannen från Rönns)

Du ger mig ett gott skratt i min arbetslösa vardag. Skit duktig på att formulera dina ord, du gör det otroligt bra!

Svar: Jag tackar för de fina orden Susanne. Hoppas Du finner Dig ett arbete snart så du slipper vara arbetslös.
Sofie

2013-11-18 @ 23:45:22
URL: http://sussr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0