Walk IDIOT, walk!

Alla har svinis, lite pengar och höstdepressioner. Allt är som det ska vara här i Sverige under början av vinterhalvåret. Hösten påverkar även mina kunder som pågrund av kylan och mörkret ej går och handlar i onödan. Vilket resulterar i att man sopar lite lösgodis eller plockar grus och äldre damers avdroppade inhandlingslistor framför kassan när det inte finns någon att ta betalt av. Men mina trognaste kunder finns alltid där. Från 9-9 och de bor utanför affären på en bänk. De konsumerar upp hela sortimentet av energidrycker, Coca Cola och chokladbitar av alla dess sorter. Stammisar är verkligen något alldeles extra och jag väntar på en Facebookgrupp för er Rätt pris-hängare.
Jag har köpt nya byxor, skor och hängslen. Fyndens drottning är jag! Nu är det dags att hitta på något innan dagen rinner iväg lika fort som sanden ur ett trasigt timmglas.


 

     See you soon bitches! /Sof


Kommentarer
Postat av: Linnea

Snajsigt!

2009-11-04 @ 14:22:30
URL: http://sanslos.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0