Jag fick inge napp i helgen....

Jag kastade och kastade. Men fick endast en liten firre som bestämde sig för att förtsätta leva sitt blöta liv och släppte kroken. "Tålamod är fiskarens bäste vän" jo tjena!
I övrigt har helgen varit mysig och fylld av fet mat och FIKA. Sen har jag sett Järvsö. Det gick fort. Nu är jag hemma i min 2:a på 63kvm. Om tre dagar fyller jag tjugo år. Kom ihåg det alla mina läsare. Vill ha paket på posten och ringningar på dörren där ni står med tårtor i högsta hugg och beskådar mig i nyvaken frisyr och morgonrock. Vi ses!


Jag bjuder er på lite ögononani här genom några bilder som jag tagit och som jag är väldigt nöjd med. Gnatt.





 

Jag hoppas att ni är tillfredsställda i sinnet nu mina vänner.


Kommentarer
Postat av: MenJagVetInte - Lite snyggare, lite bättre.

Har vilovecka var tredje vecka.

2009-09-14 @ 16:28:09
URL: http://menjagvetinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0