Awesome coolness glasses

Solglasögon går ju alrig ur tiden liksom! Se bara på alla tjackare som bär glasögon när höstmörkret har lagt sig. Efter en shoppingrunda i Oslo här om veckan så kom jag hem 2400 NOK fattigare. Varför? Jo, för jag fyndade dessa helt fucking ovanligt snygga glajjor från Chanel. De ser ut att tillhöra någon äcklig och smutsig verkstad i Slussenområdet typ. Men det är det som gör dem så unika. Uv-skydd har de såklart och Bluetooth i sidobågen på vänster sida. Jag kallar det för ett kap!



Min kompis Addes pappa är delägare i Chanel, så han fick rabatt på sina.
De är även så komfortabla att man ej märker deras närvaro över luktorganet.


Puss /Sof

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0