En ny Juicy-overall och förstorade bröst är vardagslyx!

Hej alla pink girlZ! Hur mår Era bröst idag? Mina mår finnemang som aldrig förr. De får äntligen stå för kvinnlighet av finaste slag och de strålar kärlek till alla de ögon jag möter på Hjultorget. Jag tänkte berätta att behandlingen som jag gjorde igår var i stort sett smärtfri men väldigt kladdig. Jag drog ut slangen alldeles för snabbt ur kroppen så det bara sprutade silikon på tapeterna och i min säng hehe. Så imorse fick pappa beställa en ny säng till hans flicka. Såhär dagen efter så känner jag bara glädje och lite stramhet runt bröstpartiet. Jag tänkte även starta en tutt-fond där Ni själva och folk Ni känner kan hjälpa till att underhålla mina gigantiska lökar. En klar medlem redan idag är en trogen bonde från stan vid namn Johan Liss. Han kommer t ex att donera 200 SEK/månaden. Jag är tacksam för alla pengar! Nu får ni beskåda dessa bilder som jag och min sis tog ganska nyligen. Färskt kött!








































Ser ni skillnaden? :D Men som Ni även kan se så är min nyligen inköpta rosa
Juicy-overall alldeles för liten. Det är okul.



Av silikonet jag nämnde ovan, som hamnade på tapeten, skrapade jag ihop
en kopp och återanvände. Det fick plats i läpparna. Lite extra sessy!


Min ascutea lillsis kom och hälsade på och för att se lökarna i den nya passformen.


Jag bad henne göra en crazy min såhär på en disco-fredag och allt.
Snacka om att leverera tjejen! Hon har gått ner 7 kilo den här veckan.
Bra gumman! Nästa vecka ska vi dubbla. Pepp!



Puss /Sof


Kommentarer
Postat av: www.islamguiden.com

omg vad sa du att du gjort ?

förstorat ?????????????????????????????

2010-11-12 @ 17:57:33
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: minischulmanie

jag hoppas du driver.

2010-11-12 @ 19:15:23
URL: http://minischulman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0