Kattrosskydd AB

Min föredetta sambo har Libresse trosskydd på toppen av mitt badrumsskåp. De bara stod där och blev lite varma av lampan som sitter i skåpet, så jag fick en fin idé. Jag har skådat klipp på YouTube.com där folk har satt tejpbitar på sina katter och katterna har gått i sidled och/eller betett sig allmänt mongo. Jag ville också prova och jag gjorde det. Dock med trosskydd. Reaktionen av trosskyddet på kattens päls var snabb. Något var fel och det skulle bort. Denna katt, som är min husbögs, klurade ut ganska snabbt hur äcklet skulle förlösas från pälsen. Men innan det åkte av så smekte hon mitt trasiga golv med hela kattkroppen. Jag vek mig av skratt och njöt.





Emma gillar det här.


Puss /Sof

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Haha. Du är en sjuk, mycket sjuk människa. ;)

2010-11-11 @ 23:43:48
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Lisn

Hahahahahahahahahahaha!!!!!!!!!!

2011-02-02 @ 01:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0