Ta på dig din truckerkeps!

Hello giiirlllzz! Det var länge länge länge länge länge sedan. Så länge sedan att jag inte ens minns när länge sedan var. Whiierd!

Mycket har hänt både med mig som person och mitt mode sedan länge sedan. Jag tycker personligen att mode är en stor del av min personlighet och eftersom jag brinner för mode så kommer denna blogg handla till mestadels om mode och modet i allmänhet.
Kommer ni ihåg när Snook var populära med Mr Cool? Det var kepsar på och av. Kepsar var metropol i allas huvudvärld. Sen dog det liksom ut. Vad hände? Ingen som vet. Men jag kommer återuppta den trenden och göra den levande igen. Det är inge fel med huvudbonad i form av en truckerkeps (även coolt kallad "Kepa").
Bilden nedan är tagen i mitt badrum. Jag fyndade kepsen, som har en senapsliknande gulfärg, på en secondhandbutik. Den låg i fyndkorgen och lyste. jag kände bara att den skulle bli min. Till min förvåning så tål den vatten och andra flytande vätskor ypperligt bra. Den är superbra att ha om man får en oväntad dusch av något eller någon. Så till slutsatsen: Keps är påväg in i modevärlden igen och jag är först av alla i Leksands kommun. Våga vara truckerkeps-lover! Love it! <3






Jag kommer uppdatera med några klädesplagg jag köpt senare.

See you soon giiirlszZ! Puss /Sof

Kommentarer
Postat av: Lisn

Jag tycker du skriver fint och välformulerat. Och fint!

2010-11-03 @ 17:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0