Färdigpundat ett tag framöver

Som Ni vet pundar jag på ganska bra här hemma. Jag har en egen dealer som kommer med sin Yamaha DT vart jag än befinner mig. Denna helg som var har varit hård. Körde på horse och faila som vanligt. Överdosen var ett faktum och det blev att ligga i koma tre dagar. Kommer inte ihåg ett skit alltså. Asbäng hihi :-P Tony tjacka 5 gram på två dygn. Fett bra jobbat alltså. När du pundar så får du även mysiga sjukdomar på köpet. Jag har dragit på mig Hepatit C nu. Har nått mitt mål. Har delat många kanyler med andra för att uppnå detta. Obotlig. Funderar dock på att sluta med horse ett tag och bara chilla med tjacket. Behöver vara lite mer vaken. Se världen istället för att stå dubbelvikt i ett hörn och glo på dörrlisten som jag har lutar mig emot. Nej, tacka vet jag affe. 

Vad gör vi? Nu kör vi! Affe och Dr Alban!



Folk säger att det syns. Jag vet inte jag. Vem fan har inte påsar under ögonen?
Svenssonproblem har inte tjackpundare som jag. 



Snort /Sof

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0