BREAKING NEWS FOR FUCK SAKE!


Innan ecstasy-kryssningen imorgon så bor jag hos husbögens hästkompis bredvid Lidingö. Inte på Lidingö. Så bra ska vi inte ha det. MEN! Som bloggare så är jag stolt över att kunna berätta att jag bor granne med självaste Kenza. Modebloggerskan som ger majoriteten av alla läsare kroppskomplex och hudcancer då inte alla är syrianer eller dylikt. I bloggen poserar hon ofta med sin fittslickar-hund Armani i ett fast handgrepp jämsmed hennes fläskiga läppar.
Jag har ännu inte skådat henne på gatan, men hoppas innerligt att få närma mig henne. Kanske röra lite vid pupparna. Känna lite. Filip & Fredrik fick nyligen botox gratis i Breaking News. Jag ska också testa. To be countined....



Kenza och hennes hårbeklädda klitorisstimulerare Armani. Trekant lockar. Klittan bultar.



Knarkhelg soon /Sof

Kommentarer
Postat av: Clark Kent

Helt underbara inlägg=) Tack för du finns du får mig att bli glad=)

2011-08-28 @ 11:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0