Tillfällig mamma


Imorgon, fredag, 07.11 skall ett utav SJ:s tåg ta mig och mitt lånade barn ner till Norrköping. Då jag själv ej har några egna barn, så fick jag efter lite letande tag på en flicka. Nyss fyllda 10 år. Jag har planerat två dagar på Kolmården och möjligen en dag på Dinosaurie-muséet. Själv känner jag ett antal gubbar i HA som kunde ta med oss ut på en motorcykelsväng bland stadens alla krogar. Trevliga snubbar det där!



Önska mig lycka till nu. Ska vara mamma nu i fyra dagar ungefär. Ingen bild har jag heller. Lägger ut en fin logotyp istället.




"Vi håller tider. Om inte? Då finns våra ersättningsbussar med bälte i alltid till hands."


Föresand puss /SOf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0