Äntligen hemma

Idag har jag intagit fläskpannkaka med lingonsylt för att mätta min bantande mage. De serverar ju inte kattmat på caféet här hemma så jag fick unna mig deras lunchbuffé istället. Jag har tyvärr ingen bild på hur maten såg ut men alla har väl sett hur tillagat fläsk ser ut. Som efterrätt ingick en kopp svart kaffe och min manager tvingade i mig en bulle och sa att jag var smal. Jag kräktes upp bullen när hon gick på toaletten. Men annars var det gott. Men fett.


Nu har jag kommit hem och satt mig tillrätta där jag ska vara. Nämligen framför blogg.se där jag är något.
Idag tänkte jag bjuda på lite ögongodis i form av några bilder som är väldigt färska. (ca. 10 minuter gamla.)
Jag är omejkad på bilderna. Förstår Ni hur snygg jag är naturligt eller? Ni är inte lika snygga utan. So Sof-style! 



Pappas och mammas skönhet här. Jag är så vacker. Naturligt vacker.


HAHA xD värsta galna minen. Jag bara släppte loss. hehe okej.


Alltså shit vad fin jag är :) Syns det att det är silikonbröst? Gorgeous girl or what?


Vad tyckte Ni läsare om bilderna? De var inte så snygga va? Älskar Er om Ni svarar.

Vackra kyssar /Sof - den vackra flickan.

Kommentarer
Postat av: josefin N

jag bara släpper loss, hehe. HAHAHHAH

2011-02-24 @ 21:29:09
URL: http://clubme.devote.se
Postat av: Din första läsare ifran tyskland ;)

du är rolig du :D

2011-02-25 @ 19:01:27
Postat av: Spanaren

Gillar inte att man ser ditt flickrum i bakgrunden!

2011-03-10 @ 00:08:49
Postat av: Clark Kent

Alltså jag säger bara en sak helt outstanding alla kategorier är vad du är=) Änglalikt vacker och jag gillar ditt sätt att skriva på. 10p av 10 lätt=)

2011-06-29 @ 18:12:19
Postat av: Peter Lundkvist

så väldigt vacker.

2011-10-26 @ 10:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0