Bantnings-helg för systrarna!

Idag kom min sis med anorexia hem. Hon har gått ner i vikt sen sist hon var hemma. Snacka om att jag blev glad när jag såg det :) Idag har vi umgåts med varann och hon har fått prata ut om allt som är jobbigt. Själv har jag peppat henne till att ta sig ner till i alla fall 35 kilogram. Jag förstår om hon är skeptisk, men det kommer bara att bli bättre. Speciellt om hon vill arbeta inom modellbranschen. Det går inte att vara fet då. Det vet vi alla. 

Go sis! Jag vet att du kan. Nu skickade jag iväg henne med lite sprit till sina vänner så hon får annat att tänka på.



Sis får små arbeten att göra på behandlingshemmet som hon bor på. Tydligen
för att de ska koppla bort allt mat-tänk för ett tag. Löjligt ju.




Hon har blivit så mörk under ögonen på senaste. Det är ganska fult. Men hon
är i alla fall min sis <3 love you sis sis! <3 <3 Imorgon ska vi hårdträna :
)



Puss /din sis Sof




Kommentarer
Postat av: Maria

hahahahahaha du är ju så bäng and i love it!!

2011-02-25 @ 22:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0