Ny mobil!



Har äntligen fått hem min nya mobiltelefon idag. Den är av märket Binatone och importerades från Lettland. Den har nummerpresentatör, knappar med bokstäver och siffror på och snabbknapp till telefonboken. Det enda negativa är väl att det inte är färgskärm. Men kameran funkar skitbra och tar skarpa och ljusa bilder. Binatones mobiltelefoner är kända för sin rejäla batteritid. Ett fulladdat batteri håller i 10 dagar om du inte rör teledfonen alls. Har lagt den på laddning nu över natten. Hoppas Binatone håller vad de lovar. Men vad kostade denna mobiltelefon då undrar Ni säkert? Jag beställde den över Internet för 1 200 SEK + fraktkostnad (55 SEK.)
Ett kap om Ni frågar mig. De som vill kan få mitt nya nummer. Det är dock Lettländskt nu, men skall byta i veckan.  

Puss /Sof

Kommentarer
Postat av: Linnea

Har den sånt där.. SMS då?

2011-02-01 @ 23:34:14
URL: http://sanslos.wordpress.com
Postat av: Lisen

Du är såå hipp!

http://www.aftonbladet.se/pryl/article8505713.ab

2011-02-03 @ 09:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0