Kontaktannonsen äro kommen

Såhär blev min kontaktannons:



Hej alla glada phallosföremål!
Jag söker Dig glade man/kvinna mellan 30-70 år för sköna, intima stunder i ett garage.
Själv är jag 21 jordsnurr, rakad, har silikontuttar som jag gjort själv och ett någorlunda
välbetalt arbete. När ledigheten infinner sig tycker jag mycket om att resa med den
lokala busstrafiken. På helgen blir det ett glas vitt eller två till tonerna av Bruce Springsteen
iförda ett par stickade raggsockor. I överlag så är jag ganska ensam i sänghalmen. Har ingen
direkt fast påle. Så nu söker jag Dig fagra mö/fader för umgänge under täcke. Du ska ha en
väl utrustad kuk/vulva. Lång/djup är ett måste. Känner du dig träffad som av Amors pil?
Hör av dig. Jag väntar ivrigt. Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Robert Angermund

Hej.

Jag har jätte liten penis, syns knappt.

Tycker inte om Bruce Sprinsteen, men anser att EMD har ett rejält djup i sina texter.



Jag jobbar som korvgubbe, så eventuellt kan jag låna en korv (eller två) ja även den minsta korv, är större än min penis.

Tycker inte om att knulla i garage, men gärna en bugg på dansgolvet på en finlandsfärja och sen vet man inte vad som händer ;-P



Hör av dig,

Puss Robert

2011-03-07 @ 23:29:32
URL: http://robertangermund.se/wordpress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0