RE: RE: RE: RE:

Som jag avslöjat tidigare så tittar jag i Aktuell Rapport-tidningarna ibland. I den bakre delen av tidningen så finner man alla kontaktannonser från interner som söker tjejer mellan 18-100 år, eller gifta kvinnor och män som önskar en hemlig eller tredje sexpartner. Har man tur så bjuds det på en eller annan könsrelaterad bild också. Det gör annonsen mycket mer personlig och intressant. Så nu funderar jag starkt på att själv skriva en annons och skicka in. (Bilden ovan får vara min bild) Jag har inte så många vänner och tänkte att många som läser den där tidningen kanske också är ensamma. Jag kan ju i alla fall göra ett försök. Om jag verkligen utmärker mig för att vara asexuell och bara söker en själsfrände. Jag har gjort samma sak i tidningar som OKEJ och Julia, men utan resultat. Det är enbart otöjda små 12-13-åringar som läser de tidningarna. Inget för mig.
Önska mig lycka till!. Lägger upp annonsen senare.
Puss /Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0