Departure Norrköping

Nu är jag hemkommen från en trevligt omtumlande weekend i Norrköping. Staden utan slogan. Där har jag åka bil tills balansnerverna inte pallade mer, ätit piroger och bulgursallad, druckit bag in box-vin av äkta kvalitét. Här följer lite bilder av vad som försegick under min visit där.....


Förfest på kungens stengolv.


Här ser Ni en kräksplätt som en yngre dam holkade ur sig i kön in mot Puls.
Den innehöll med all säkerhet tagiatelle av något slag. Jag fick det på min börs.



Puls. Där ser Ni en bråkdel av alla mina killar jag fick ligga med denna afton.


Jag fixade in oss före VIP-gästerna. Bra gjort tycker svenssons, en självklarhet
säger jag. Har jag lagt ner 10 999 SEK på att förstora brösten hemma så skall det
fan i mig ge något. Fick suga juggekuk för att få gratis drinkar. En vanlig löningshelg.



Syskonen Rybinski.



Efter att ha köat i en timme med spyor under fötterna, druckit redbulldrycker och kissat på kullersten så begav vi oss mot Åköh. Där rökte vi Level och läste Fantomen tills solen gick upp. Nu är jag hemma och luktar kattpiss som vanligt. Duschen får fan i mig vänta till på tisdag tidigast. Frågor? Maila offer.


Puss /Sof

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0