Fashion fab

Här kommer lite bilder från min, sis och Stockholms-Ellinors fashion week buy shop- tur i Sågmyra. 



Jag beställde lite mat innan vi shoppade loss. Behövde energi. Pastasallad.
(Sockerbombem i form av en festis är inte min. Den stod där innan jag kom.)




Sis tog en jättestor pastasallad och Cola light. Jag skämdes litegrann.


Det här är bara en bråkdel av tjejernas klädköp.


Utanför entrén med en kaffe i take away-mugg och en Marlboro light.
Visst ser jag fashion ut i min hållning och klädvalet? :)




I Stockholm är det mode att ha fashion-kut på ryggen. Man ser sjukt mycket
smalare ut då. Ni ser ju?




Sis är fortfarande för fet. Jag orkar inte längre. :(


Skor från Vagabond 1399 SEK


Asbilliga linnen från Acne. Tre stycken för bara 500 SEK



Puss /Sof

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0