Spring dig sexig och självsäker

Övning ger färdighet.
Löpning ger bättre kondition.
Mer Majsena gör såsen stabilare.
Varannan vatten gör dig kissnödigare.
Mjölk snappar inte upp järn.
And so on........................................


Till saken. Jag tog idag på mig de nyinköpta löparbyxorna, som jag förövrigt får den snyggaste rumpan i, och begav mig ut i löparspåren. Startade lugnt med suksesiv ökning av gång och övergick senare i löpsteg. Prodigy och Raised Fist fick mig att inse att jag var en värdelös löpare och fick mig att prestera ännu bättre. Efter en slinga på kanske 400 meter så bytte jag löpningen mot jävligt raska steg och började med mördarbacken. Väl uppe vände det sig i magen och jag fick upp någon slags magsaft och slem. Det smakade mest blod och var ganska gott för att komma från magsäcken. Här gav jag upp och gick hostande hemåt igen. Hem mot min trygga tillvaro i sängen med liggsår och min laptop. Tog en tallrik chokladpudding med vispgrädde för att ge mig själv beröm. Den smakade.



Här är jag med lite slem på underläppen. Såg fyra rådjur också.



Puss /Svett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0