Samband

Dagens två händelser som givit mig min dag:

- Bankrånet med automatvapen i Flen på morgonkvisten.
- Singelolyckan här i Leksand där en bilist voltade av vägen och träffade
en joggande kvinna på krigsstigen.


Sambandet känns ganska klart samtidigt som vissa orimligheter sätter stopp. De sköna snubbarna från Flen lossade några salvor och gav sig i dödensfart från platsen i en silvrig Volvo kombi. När halva dagen har gått blir plötsligt en oorginell joggare offer för en voltande bil. Bilen kör antagligen fort. Kanske lika fort som bankrånare gör efter ett besök på Handelsbanken i Flen. Är det bankrånarna som hade för avsikt att döda fotgängare på en dåligt skött motionsslinga här i Leksand? Vad tror Ni?





OBS! Bilden har ingenting med texten att göra förutom att den är tagen i Flen.
En grå och pittoresk förstad till Norrköping. Jag tror att bussens chaufför ser sin
medpassagerare rakt i ögonen och säger: "-Det är jag som kör den här bussen."

Puss /Sof

Kommentarer
Postat av: Matilda; mamma till Elna

Pampers stinker amoniak torra och värre med kiss i. Vår tjej är smal och libero dras bättre om hennes ben och midja. Palmers var för stora och läckte. Heja Libero! (plus libero har finare tryck på dina blöjor Haha) WOW det är 'jätte 'jätte biligt! Vi betalar 119kr/paket.



Åh TACK fina du! Gulligt sagt!

2011-05-18 @ 23:20:37
URL: http://matildamayandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0