Shoppat klart för dagens kalas


Hela dagen har jag tillbringat i den enorma moskéen Kupolen i Borlänge. Affär efter affär. Ryggont, domningar i hälpartiet och några nedrivna klädesplagg. En vanlig shoppingdag. Undvek även de äckliga mobilsäljarkillarna fyra gånger idag. Bra gjort. Var på turnée inne på Biltema också. Köpte sex kilo glykol och en växelkabelsats till en Volvo V40 utan turbo. Det är bra att ha.



Fann mig årets bikini. Till min förvpning föll inte tuttarna ur bysthållaren. Kap!
Bikinins kulör kommer att göra sig fin tillsammans med min gyllenbruna kropp
senare. Det kommer bli så snyggt att ni vill kyssa hela mig. Porr.



Köpte ett litet etui innehållande våtservetter med melondoft.



Indiska hade fått in prutt-joga-byxor. Jag köpte ett par. Knullsköna!




Nu ska jag bege mig till festligheter i lilla London.
Puss

Kommentarer
Postat av: Linnea

Kan inte sluta skratta!

2011-05-25 @ 20:57:41
URL: http://www.spelinnea.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0