Presenttips





Jag har blivit moster till en två månader för tidigt född tjej som fått namnet Mina. Jag kommer att kalla henne för Allan. När folk får barn så är det nästan en tävling om vem av de nära och kära som köper den fränaste presenten till den nyfödde. Jag vann den tävlingen i min familj.







Min gåva till lilla Allan var dockan LEKKAMRAT från IKEA för 99 SEK. Den är, som ni ser, mörkhyad.
Jag tycker att det är lite roligt då grundaren till Ikea, Ingvar Kamprad, anklagats för att ha varit nazist.
Det tåls att spekulera i. Den här dockan döpte jag till Simon. Den är just nu större än vad Mina är. Kult.



/Sof

Kommentarer
Postat av: Linnea

Tycker definitivt att du vann! Hälsa Allan!

2011-10-17 @ 13:04:31
URL: http://www.spelinnea.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0