D USCH


Jag prövar alltid de mer hårda sminkningarna innan duschdax. Varför, undrar säkert ingen nu. Jo, jag gör det av den anledningen att jag ska duscha. Utan kläder och alldeles bar står jag placerad framför badrumsspegeön och sminkar mig likt en hårt prostituerad.

Den totsalsvarta kajalen färgar ögonvitan och aknen täcks med ett för gammalt täckstift fullt med mikroorganismer. Rött läppstift som säkerligen är djurtestat, men billigt. Lite utanför. Fingrarna blöter jag med mitt eget saliv och använder dem som bomullstops för att radera den kosmetika som har kommit utanför sina områden. Klart.




Nye fine örhängen (som lätt blir för mycket) från Cubus i Mora*.




Tittut ihihihihihihihihiiihhhihihihihihihihihihihihi shit vad busigt! Värsta skate bruden med jätte rolig humår! o_O



Nu luktar jag LdB's grön deodorant i armhålorna. Den med aloe vera ni vet. /SofY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0