Pennsylvania


Igår rensade jag ur mina halvdanna barnpennor som jag köpte på Clas Ohlson för några år sedan.
De var torra och jävliga. Jag radade upp pennorna som nazisterna gjorde med judarna i massgravarna för att det skulle få plats flera. Dock behövde jag ingen plats för pennorna och de slängdes i en typisk kontorspapperskorg. Såklart är papperkorgen inköpt på IKEA. 



För att kompensera alla de dåliga pennorna som jag kastade så köpte jag mig en RIKTIG penna med storlek 0.6. Det är den perfekta storleken. Har haft en penna med 0.7 men den blev för mycket.
Pris: 28 SEK på KontorAB i Lindens köpcentrum här i centrala Norrköping. Jag ser fram emot att få skriva om decubitus och likvor med denna penna. 



Skrift /Sof

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0