Nu är det äntligen gjort


Veckans dusch är äntligen avklarad. Men vad är det som är så jobbigt med att duscha?

Det är jobbigt att ducha för att.....
- håret, som innan låg bra, återgår till sin ursprungliga form. Dock blir det mindre flott.
- huden blir dödstorr och måste smörjas in med kletiga krämer. Fast jag skiter i krämer och lider hellre.
- det tar flera timmar innan allt vatten har försvunnit från alla veck på kroppen.
- tvål och schampoo kostar pengar.
- Det finns fler saker som tar emot när det är dags för duschen, men de skiter vi i. Nu bjuder jag på en bild på hur det ser ut på kaklet efter att jag är helt klar med min kroppsliga tvätt.





Hårstrån som jag drar loss under ursköljningen av hårvårdsmedel. Jag kräks nästan varje gång det ska veck.
Tänk att få detta i en cafébaguette. Strävt.




Live short, die Jong!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Helt otroligt vilken skön blogg du har! Man får alltid ett leende på läpparna, hur vidrigt, äckligt och djävligt du än illustrerar din vardag och tankar. Keep Up!



2012-01-05 @ 11:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0