Åren går

Hej alla läsare på bloggen och alla läsare på bloggen! 
Jag har också varit ung en gång i tiden. Här nedan kan ni se bilder på mig från högstadietiden. Hold your horses!



År: 2002/2003
Klass: 7A
Klädstil: Utmanande ifrom av tajta jeans, stringtrosor som jag drog upp och urringade tröjor.
Övrigt: Killtjusare med framgång.



År: 2003/2004
Klass: 8A
Klädstil: Mer åt "skate-hållet".
Övrigt: Skolkade mycket och sket i det mesta.

 

År: 2004/2005
Klass: 9A
Klädstil: Det som låg framme. Inget specifikt. Piercing i underläppen.
Övrigt: Började röka och fick mitt första MVG (i musik).
 

Nu är jag gammal som fan och börjar bli orolig för hur mina barn (som jag ej har) kommer klara av högstadiet. Och jag har även dragit en slutsats efter att ha beskådat dessa fotografier: Jag brydde mig aldrig om frisyren. Äckel!

Kysskhetskyss
Sofie Nordquist

Kommentarer
Postat av: Rock Bottom

Du såg klart coolast ut i 8:an.

Svar: Jag var coolast då också.
Sofie

2013-11-06 @ 19:35:52
URL: http://mrhemlig.blogspot.com
Postat av: Linnea

Var det inte så att den där jackass-tshirten kostade typ 700 spänn och vart därför väldigt eftertraktad?

Svar: Jag köpte min på Rättviks marknad för cirka 100 SEK.
Sofie

2013-11-06 @ 20:19:42
URL: http://Spelinnea.wordpress.com
Postat av: Lucky

Funderat på att jobba inom försvarsmakten?


Gå in på mil.se.


Kanske är något för dig, det finns alltid behov av duktigt folk.

Svar: Aldrig
Sofie

2013-11-07 @ 16:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0