Sågmyra levererar. Som alltid.

Jag var på besök hos en vitrock på den lokala vårdcentralen idag. Allt gick som smort ända tills de bad mig lämna ett spontant urinprov. Jag fick tyvärr meddela dem att jag nyligen tömt blåsan och fick då en ny kissa-i-plastkopps-tid senare samma dag. Mitt uppdrag var nu att bli kissnödig lagom till den nya kisstiden. Detta fixade jag galant på det lokala fiket, Sill-Jans, i sällskap av min goda vän Lisa. En kopp kaffe och två glas vatten. Rakt upp och ner. Bara sådär. YOLO! Sean begav vi oss åter mot vårdcentralen, kanyler, provrör, plastkoppar och stasar. Jag älskar dessa miljöer. Sterilt, vitt och opersonligt. Jag älskar också att bli stucken av vårdpersonal. Det är njutning på hög nivå. Faktiskt. Dock uteblev en orgasm denna gång.

När alla kroppsvätskor var inlämnade på labb tog vi en bil och styrde kosan mot Sågmyra. Denna pittoreska by som innehar det mesta en svensson kan begära. Vi besökte ivrigt klädbutiken Lager 157 och jag gjorde mig några riktigt bra fynd. Lisa blev utan fynd men bjussade istället på en toast och några cigaretter, samt viss konfektyr, som hon inhandlade på den extremt lokala godisbutiken Godis Britta. Allt detta tilltugg immundigades på en avlägsen stentrapp som tillhör den gamla yllefabriken i Sågmyra. Myzigt. En kaffe med mjölk till cigaretterna var givet, såklart. Det var smaskens. Efter att ha ätit och druckit gott for vi åter hem till Leksands kommun där vi skiljdes åt och tackade varandra för sällskap och viss mat. Nedan följer några JPEG-filer som visar delar av dagen.








Det var fruktansvärt dammigt inne på Lager 157. Jag fick kli i mina städfingrar. Varför anställer de inte mig?


Godis Britta är tamigfan det klockrenaste jävla stället jag besökt. Vi fick provsmaka godisar och lukta på suspekta kryddblandningar, som även de var lokalproducerade. Det mesta luktade vitlök.

  
Fashionista utanför yllefabriken med en take away-kaffe i vänsterhanden samt välfyllda klädkassar i armvecket.
Jackan kostade mig 400 SEK och var riktigt snygg. Det tyckte även slynan i kassan. Vi klickade. Myz!


Sågmyra-kramar och kalla fingrar
Sofie Nordquist
 



Kommentarer
Postat av: Linnea

Slynan i kassan. <3

Svar: Ho va fin ho.
Sofie

2013-10-11 @ 22:33:18
URL: http://spelinnea.wordpress.com
Postat av: Lucky

Jag vill ha mer ostron fredag inslag! :)

Är det något du kan ordna Sofie?

Svar: Tveksamt. Är det en favorit Mr/Miss Lucky?
Sofie

2013-10-16 @ 16:13:34
Postat av: Lucky

Ja,den va skön. :)

Speciellt när du säger att hon borde ha mera sprit...hahaha.


It´s Mr.

Svar: Okej
Sofie

2013-10-17 @ 17:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0